Thursday 11 June 2020

SYUKUR ADA SUAMI DIREJECT RAMAI GADIS

Kebahagiaan itu dicipta melalui pelbagai cara. Apa yang penting kita rasa bersyukur dengan apa yang kita lalui. Bahagia itu milik semua orang mengikut tafsiran masing-masing. Bahagia itu subjektif yang tidak adalah alat penimbang, gantang atau tali inci untuk dikira.

Sejarah hidup yang dilalui adalah pengalaman dan guru paling berharga. Sedangkan hari ini adalah kenyataan. Manakala masa depan menmerlukan usaha dan tawakal.

Di sini disalin dan ditampal satu catatan di FB.

Alhamdulillah xtau nak luahkan macam mana..
Pertama sekali syukur sbb ada suami yg direject ramai gadis
Atas alasan tidak bekerjaya juga xde masa depan...

Bunga kutip.. Bunga terima.. Bunga berikan penuh kasih syg.. Bunga cipta dirinya yg baru setelah masa silam keruh dan pilu!

Semalam suprise sempena bufday bunga.. Harini sekali lagi suprise utk mek kesayangan kami! Jujur bunga terharu punya suami yg sentiasa mendahulukan mek dlm apa jua tindakan.

Bunga hanya mahu melihat mek senyum bangga dgn hasil dan kerja keras kami selama nih! Tak terluah rasa bila mampu bahagiakn mereka!

Ank lelaki syurganya bawah tapak kaki ibu.. Janji bunga pada goku nak bahagiakan org tua kami sblm antara kami pergi dulu.. Terima kasih kawan2 yg positif!

Lakaran ini utk kita sedar hadiah paling mahal adalah pd kedua org tua! Berbaktilah selagi mereka masih ada..

Nota kaki.. Semua tu mek punya bunga belum lagi haha

No comments:

Post a Comment